Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy mój komentarz może zostać usunięty?
  2. Mój salon otrzymał negatywną opinię. Jak mogę ją usunąć?
  3. Czy jako właściciel salonu mogę prosić o napisanie opinii o wykonanej usłudze?
  4. Jestem właścicielem salonu i nie chcę, aby dane mojego gabinetu były publikowane na DobraKosmetyczka.pl - czy mogę je usunąć z serwisu?
  5. Czy mogę otrzymać dane osoby wystawiającej komentarz?
  6. Nazwa mojego salonu została błędnie zapisana. Dlaczego tak się stało?
  7. Czy mogę poprawić dane kontaktowe i adresowe swojego salonu?
  8. Zamknąłem swój salon i chciałbym usunąć go z portalu. Jak to zrobić?
  9. Jak zamówić Pakiet Promujący?


Odpowiedzi


  1. Czy mój komentarz może zostać usunięty?

    Tak, komentarz może zostać usunięty z kilku powodów:

    • nie opisuje w sposób wystarczający wizyty w salonie,
    • składa się wyłącznie z wulgaryzmów lub słów obraźliwych,
    • nie został potwierdzony po przesłanym wezwaniu.

  2. Mój salon otrzymał negatywną opinię. Jak mogę ją usunąć?

    Z zasady nie ingerujemy w treść komentarzy które są opiniami dodanymi przez naszych użytkowników. W wyjątkowych sytuacjach komentarz może zostać usunięty jeśli:

    • jest zbyt ogólny,
    • składa się wyłącznie z wulgaryzmów lub słów obraźliwych
    • nie został potwierdzony po przesłanym wezwaniu

    W takim przypadku prosimy o kontakt przez formularz opisując sytuację i podając link do wizytówki salonu.

  3. Czy jako właściciel salonu mogę prosić o napisanie opinii o wykonanej usłudze?

    Oczywiście że tak. Możesz poprosić klienta o dodanie swojej opinii na DobraKosmetyczka.pl. Możesz też zamieścić nasz widget na stronie internetowej swojego gabinetu.

  4. Jestem właścicielem salonu i nie chcę, aby dane mojego gabinetu były publikowane na DobraKosmetyczka.pl - czy mogę je usunąć z serwisu?

    Dane publikowane w serwisie DobraKosmetyczka.pl są powszechnie dostępne i nie są objęte ochroną danych osobowych mogą więc być publikowane na naszej stronie.

  5. Czy mogę otrzymać dane osoby wystawiającej komentarz?

    Dane osobowe użytkowników udostępniamy wyłącznie na wniosek uprawionych organów np. prokuratury czy policji.

  6. Nazwa mojego salonu została błędnie zapisana. Dlaczego tak się stało?

    Nazwy salonów są często pisane przez klientów i czasem są nieprawidłowo zapisane. W takim przypadku moderator może zmienić nazwę gabinetu. Moderator może również zmienić nazwę salonu jeśli zawiera ona niedopuszczalne znaki, np. @, #, $, %, ^, &, *,” itp oraz jeśli widnieje w niej numer telefonu. W nazwie nie należy umieszczać adresu, powinien on zostać podany w danych adresowych warsztatu.

  7. Czy mogę poprawić dane kontaktowe i adresowe swojego salonu?

    Oczywiście, wystarczy że połączysz swoje konto z wizytówką salonu. W tym celu napisz do nas przez formularz kontaktowy, podając adres email, który ma zostać podpięty do wizytówki.

  8. Zamknąłem swój salon i chciałbym usunąć go z portalu. Jak to zrobić?

    Serwis DobraKosmetyczka.pl nie usuwa wizytówek zlikwidowanych salonów, a jedynie oznacza je jako zamknięte. O likwidacji zakładu poinformuj nas przez formularz kontaktowy.

  9. Jak zamówić Pakiet Promujący?

    Po prostu zaloguj się na swoje konto i wybierz opcję WYRÓŻNIJ. Jeśli nie masz konta właściciela salonu, możesz je założyć tutaj.

    W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt przez nasz formularz kontaktowy.

Potrzebujesz pomocy?

  +48 33 482 43 60

  kontakt@dobrakosmetyczka.pl

  skontaktuj się z nami

lub zostaw swoje dane, a oddzwonimy